Wednesday, December 30, 2009

TEMUI AKU

aku masih disini di ujung senja dibatas asa
aku masih tegak terpaku....menunggu
menunggu sesosok bayangan
bayangan yang telah lama temani sepiku

aku menunggu dengan sekuntum rindu
rindu yang kusimpan rapi dalam hatiku
aku tatap terjaga dengan sebentuk cinta
cinta yang kubiarkan tetap membara

telah lama ku kabarkan pada mentari
tentang perasaan yang bergelora di hati ini
telah lama kubisikkan pada embun padi
tentang rindu yang menyesakkan dada ini

apakah kau memahami maksudnya..
ketika sang pagi menyapamu dengan sinar hangatnya
dapatkah kau merasakan kerinduan ini
ketika sang bayu berdesir menyanyi

datanglah temui aku...
datanglah bersama cintamu
datanglah...temui aku...
hapuskanlah semua rinduku
datanglah..temui aku..
walau mungkin hanya dalam mimpiku..

No comments:

Post a Comment